0
0

خدمات سئو چیست؟

652 بازدید
What Are SEO services

برای درک اینکه خدمات SEO چیست، اولین نکته مهم این است که بدانید دو نوع SEO وجود دارد، خارج از صفحه و داخل صفحه. برای درک کامل چگونگی این عملکردها، ابتدا لازم است که در مورد اینکه هر نوع سرویس SEO شامل چه مواردی است بحث کنیم و برخی از خدمات مختلفی را که یک شرکت بازاریابی SEO به شما در اجرای آنها کمک می کند بررسی کنیم.

 

سئو در صفحه (On-page) چیست؟

SEO در صفحه به بهینه سازی موتور جستجو اشاره دارد که می توانید عناصر متمایز وب سایت خود را کنترل کنید که به تأثیرات بیرونی وابسته نیستند و عواملی دارند که می توانید تغییر دهید.

 

نمونه هایی از خدمات SEO در صفحه

۱- بهینه سازی تگ عنوان

تگ های عنوان حاوی اطلاعات کلیدی است که با خواندن نتایج جستجو برای کاربران بالقوه نشان داده می شود. اهمیت یک عنوان جالب توجه را نباید دست کم گرفت. استفاده و طول کلمات کلیدی تنها برخی از بهترین شیوه هایی است که آژانس جستجوگرها برای اطمینان از اثر بخشی عنوان شما و بهینه سازی میزان کلیک شما، به کار خواهد گرفت.

۲- بهینه سازی تگ Meta

بعد از تگ عنوان، متا تگ شما در هر نتیجه جستجو در زیر آن نشان داده می شود. این موارد آنچه خواننده در وب سایت شما انتظار دارد را برجسته می کند. آنها می توانند در تصمیم گیری در مورد کلیک کردن یا نادیده گرفتن وب سایت شما تأثیر داشته باشند. متا ها می توانند هر چیزی تا ۱۶۰ نویسه از جمله فاصله داشته باشند و باید با استفاده از کلمات کلیدی مهم کاملاً بهینه شوند تا اطمینان حاصل کنید که صفحه شما از رتبه بالاتری برخوردار است.

۳- بهینه سازی عناوین وب سایت

عنوان ها برای کمک به بازدیدکنندگان در درک محتوای سایت و سلسله مراتب آن مورد استفاده قرار می گیرند. رتبه بندی این موارد مهم است تا به Google و کاربران امکان درک جنبه های اساسی محتوای شما را بدهد. شرکت های بهینه سازی موتور جستجو بر روی عناوین مختلف در سایت شما با H1 تمرکز می کنند و تا h2، h3، h4 و غیره ادامه می دهند.

۴- بهینه سازی سرعت صفحه وب سایت

یکی از عوامل مهم برای اطمینان از رتبه مطلوب وب سایت شما در Google سرعت صفحه آن است. یکی از کلیدی ترین خدمات SEO در صفحه که شرکت ها به شما ارائه می دهند اطمینان از بهینه سازی سرعت صفحه شما است.

 

سئو خارج از صفحه (Off-page) چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو در خارج از صفحه، نقطه مقابل آن در صفحه است، استفاده از استراتژی است و به دور از وب سایت شما اجرا می شود و خارج از کنترل شما است.

 

نمونه هایی از خدمات SEO خارج از صفحه

۱- بهینه سازی حضور در شبکه های اجتماعی

یکی از جنبه های مهم هر استراتژی SEO حفظ حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی است. هر لیست خدمات جستجوگرها باید شامل نگهداری حساب های LinkedIn، Twitter، Instagram و Facebook شما باشد.

۲- بهینه سازی نمایه Google برای تجارت

اگر نمایه GMB ندارید، به آن نیاز دارید زیرا افراد بیشتری از نقشه های Google برای کمک به مکان یابی مشاغل در منطقه خود استفاده می کنند.

۳- بهینه سازی وبلاگ

پایگاه داده ای از محتوای قابل پیوند با کیفیت بالا که می توانید به راحتی از طریق ایمیل یا فرم رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، به کاربران خود ارائه دهید؛ این مورد به Google کمک می کند تا شما را در رتبه بالاتری قرار دهد و شما را به عنوان یک رهبر در زمینه مورد نظر خودتان تشخیص دهد.

 

اینها فقط برخی از خدمات SEO است که باید در لیست کامل خدمات ارائه شده توسط آژانس بازاریابی دیجیتال که با آن کار می کنید وجود داشته باشد.

 

ترجمه و بازنویسی اختصاصی از لرن نیکو / منبع

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://learnniko.ir/?p=1374
سایت متریال فارسی | ابزارهای رایگان متریال برای طراحان و برنامه نویسان
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:
مدیر سایت
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد خدمات سئو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.