0
0

احمقانه ترین اشتباهاتی که هنگام طراحی وبسایت نباید انجام دهید

1647 بازدید
Dumbest Mistakes You Should Not Do While Re Designing your Website

اگر به نحوه توسعه شهر خود نگاهی بیندازید، می فهمید که طراحی مجدد وب سایت چگونه است.

بیشتر شهرها با استفاده از مسیرهای باریک کشیده یا مسیرهای پیاده روی که بتدریج به مسیرهایی برای اسبها و حیواناتی مثل گاو تبدیل می شدند، با افرادی شروع به کار کردند. بعداً، اینها برای کالسکه ها آسفالت شد و در نهایت به جاده های اصلی آسفالته برای اتومبیل های سریع و حمل و نقل عمومی تبدیل شدند.

آنچه در اینجا توجه شما را به خود جلب می کند این است که این جاده های اصلی صرفاً مسیرهای پیاده روی قدیمی هستند که تحت یک تغییر سطح قرار گرفته اند. آنها فقط نوشیدنی قدیمی در یک بطری جدید هستند. به همین دلیل امروزه در شهرهای بزرگ تعداد زیادی ترافیک و خیابان های شلوغ وجود دارد. آنها برای هدف و حجم و ماهیت ترافیکی که از آنها استفاده می شود، طراحی نشده اند.

و این یکی از بزرگترین مسائلی است که پروژه های شرکت ها در زمینه طراحی مجدد وب سایت با آن روبرو هستند. تغییرات ظاهری به سادگی انجام نمی شود؛ تنها آنچه شما می گیرید تغییرات کلی است و هیچ یک از تغییرات اساسی که وب سایت شما به دنبال آن است، نیست.

 

طراحی مجدد یا تازه سازی طراحی؟

وقتی می خواهید عملکرد اصلی حفظ شود، تازه سازی یک ایده عالی است، اما وقتی کدنویسی، ظاهر بصری، معماری و غیره تغییر شکل می یابد، دوباره طراحی می شود.

تازه کردن برای مشکلات جزئی خوب است:

  • اگر اخیراً یک طراحی مجدد وب سایت انجام داده اید و می خواهید چند نکته را تغییر دهید
  • هنگامی که بازدید کنندگان شما می توانند به راحتی در وبسایت شما چرخش می کنند، اما شما می خواهید نرخ تبدیل را افزایش دهید
  • اگر اخیراً برند خود را تغییر داده اید یا هویت نام تجاری خود را بازبینی کرده اید، وب سایت شما باید از ثبات و سازگاری برخوردار باشد
  • وقتی وب سایت شما در دستگاه های مختلف مانند تلفن های هوشمند بهترین عملکرد را ندارد، ممکن است لازم باشد با فناوری پاسخگو به روز شوید

طراحی مجدد در صورتی لازم است که:

  • شما صادقانه از ظاهر و احساس وب سایت خود خجالت می کشید
  • وب سایت شما بیش از سه سال پیش طراحی و بازطراحی شده است
  • بازدیدکنندگان قادر به یافتن نیازهای خود نیستند
  • اهداف، محصولات، خدمات، پیام رسانی و غیره در کسب و کار شما تغییرات چشمگیری داشته است
  • مدیریت CMS دشوار است یا شما یک مورد ندارید
  • وب سایت فاقد طراحی سازگاری پاسخگو یا تلفن همراه است
  • امنیت، بودجه و زمان موجود مواردی هستند که ممکن است در تصمیم برای طراحی مجدد تأثیر بگذارند

 

از این ۹ اشتباه گنگ در یک پروژه طراحی مجدد وب سایت خودداری کنید

 

۱. ندانستن اینکه با ارزش ترین دارایی شما چیست:

قبل از شروع یک پروژه طراحی مجدد، یک غواصی ۳۶۰ درجه و عمیق در وب سایت انجام دهید. وقتی حسابرسی دارایی را انجام می دهید، از نظر تجاری و مشتری یا بازدید کننده فکر کنید. انجام یک تنظیم مجدد سخت منفی بزرگ است. اگر ساختارهای تحمل کننده و نقاط قوت واقعی وب سایت خود را درک نکنید، می توانید آسیب جدی وارد کنید. اگر صفحات کم بازده با بازدید کم دارید، می توان این موارد را رها کرد. با ارزش ترین دارایی صفحات پربازدید و پربازدید شما هستند. با دستکش بچه دار آنها را درمان کنید و تا آنجا که ممکن است از آنها محافظت کنید. هر صفحه را تجزیه و تحلیل کنید و در صورت حفظ یا دور انداختن آنها قضاوت کنید.

 

۲. عدم اطلاع از مشخصات مشتری / بازدید کننده:

این یک خطای بسیار گنگ است که در یک پروژه طراحی مجدد ایجاد می شود. هنگام طراحی مجدد وب سایت، هوشمندانه است که یک بار دیگر سوال اساسی را از خود بپرسید؛ “برای چه کسی است؟” با تجربه و داده های به دست آمده از وب سایت قبلی خود، شما می توانید اطلاعات کافی در مورد کاربران خود، رفتار، تنظیمات، سبک مرور، کلمات کلیدی مورد استفاده و غیره داشته باشید. این عناصر را با ویژگی های اضافه شده برای استخر جدیدی که امیدوارید به آن دسترسی پیدا کنید حفظ کنید. اطلاعات مربوط به بازدید کنندگان جدید، اینکه چرا آنها به سایت شما آمده اند و چه کسی هستند را در طراحی جدید خود بگنجانید. وب سایت قدیمی شما گنجینه ای از بینش های عالی است؛ آنچه مهم است را حفظ کنید.

 

۳. درگیر نکردن تیم خود:

داشتن و رونمایی بزرگ از وب سایت تازه طراحی شده شما بسیار سنتی است. با این حال، این یک حرکت بسیار هوشمندانه ای نیست و می تواند فعالیت های داخلی شما را کند کند و تقریباً در همه جنبه های کسب و کار شما تأثیر می گذارد. به همین دلیل ضروری است که کل تیم از نظر فروش، پشتیبانی، توسعه / جستجوگرها، محتوا / نوشتن متن، UX / طراحی و غیره در جریان باشند. خرید بهتر و پاسخ منسجم کارکنان خود به مشتری ها نیز کمک می کند.

 

۴. اطمینان از پاسخگویی:

از سال ۲۰۱۶، مرور تلفن همراه بزرگترین دسترسی دسک تاپ / لپ تاپ را بزرگتر کرده است، و بیشتر کاربران ترجیح می دهند در رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند خود مرور کنند. این روندی است که ادامه خواهد داشت. اطمینان حاصل کنید که طراحی جدید شما کالیبره شده است تا به هر دستگاهی پاسخگو باشد. این باعث ایجاد UX بهتر و بهبود سئو می شود.

 

۵. عدم ارزیابی CMS:

سیستم مدیریت محتوا (CMS) که انتخاب شده است، محدودیت هایی را برای کارهایی که می توانید با طراحی و ساخت سایت انجام دهید یا انجام ندهید. این قابلیت ها و گزینه های پلت فرم را متعادل می کند تا دستیابی به اهداف طراحی مجدد وب سایت شما آسان تر شود. به طور کلی، وردپرس یک سیستم جامع CMS و وب سایت است و باید اولین انتخاب شما باشد. اگر CMS خود را درست ارزیابی نکرده باشید، از ویرایش، مدیریت و نگهداری وب سایت خود در یک رابط بدون داشتن دانش فنی تخصصی جلوگیری می کند. الگوهای CMS ظاهری کاملاً یکدست، تمیز و یکنواخت ایجاد می کنند.

 

۶. عدم استفاده از معیارهای عملی:

بسیاری از طراحان برای ارزیابی اثربخشی طراحی مجدد وب سایت خود، از “نرخ گزاف گویی” یا سایر معیارهای پوچی استفاده می کنند. این ممکن است معیار مناسبی برای ارزیابی موفقیت در طراحی مجدد نباشد. این معیارها باعث می شوند که طراحی خوب به نظر برسد، اما نمی توانند اطلاعات صحیحی در مورد استراتژی و عملکرد به شما بدهند. طراح خود را به ارائه معیارهای عملی و نه معیارهای پوچ وادار کنید.

 

۷. عدم توجه به تغییرات فناوری:

هنگامی که طراحی مجدد شما شامل تغییرات فنی می شود، ویژگی های خاصی که مشتریان / بازدید کنندگان از آنها استفاده می کنند ممکن است از بین بروند. این می تواند منجر به ناامیدی و بررسی های بد شود. اگر از تغییرات فناوری جدید استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که از طریق وبلاگ، بنرهای هشدار در سایت و غیره به درستی به کاربران منتقل می شوند.

 

۸. عدم استفاده از آن در مراحل

پروژه های طراحی مجدد باید فقط بر روی آن تمرکز داشته باشند. با به روزرسانی جریان سرب / قیف، چگونگی ساخت سرنخ، ایمیل و غیره، همه چیز را با هم و به یکباره از تینکره کردن بپرهیزید. این می تواند منجر به ناامیدی فوق العاده در تیم شما، مشتریان / بازدید کنندگان شود. همچنین می تواند مانع از این شود که چه عناصری را می توان به طراحی جدید نسبت داد و چه چیزهایی را نمی توان نسبت داد.

 

۹. بررسی نکردن اینکه رقابت به چه ترتیب انجام می شود:

در حالی که اصالت و منحصر به فرد بودن ویژگی های خوبی است، اما عاقلانه است که یک بار نگاهی به حصار بیندازید تا بررسی کنید که آن شخص درست چه کاری انجام می دهد. چه ویژگی های وب سایت آنها به حفظ مشتری / بازدید کننده / کاربر کمک می کند و چه چیزی باعث به یاد ماندنی شدن آن می شود؟ اغلب طراحان در ارائه نمونه ای از وب سایت های رقیب تردید می کنند زیرا احساس می کنند ممکن است از چنین اطلاعاتی استقبال نکنید. اما این یک اشتباه گنگ است که مطمئناً می توانید آن را اصلاح کنید.

 

ترجمه و بازنویسی اختصاصی از لرن نیکو / منبع

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://learnniko.ir/?p=1388
سایت متریال فارسی | ابزارهای رایگان متریال برای طراحان و برنامه نویسان
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:
مدیر سایت
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد احمقانه ترین اشتباهاتی که هنگام طراحی وبسایت نباید انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.