توسعه پورتال وب بازار بزرگی را برای پیشرفت شرکت ها و رشد تجارت در سراسر جهان فراهم کرده است. با روند تجارت آنلاین و استفاده از اینترنت، وب سایت های تجارت الکترونیکی به بخشی مهم برای مشاغل B2B (سرویس تجارت به تجارت) و B2C (تجارت به مصرف کننده) تبدیل شده اند.
هدف اصلی راه حل های تجارت الکترونیکی افزایش فروش آنلاین و حضور با ارائه یک بستر ساده است که به بازدید کنندگان آنلاین امکان خرید راحت را می دهد.
توسعه پورتال تجارت الکترونیکی نقشی اساسی در ضربه زدن به پتانسیل اقتصاد در حال پیشرفت و جایگزینی ویترین فروشگاه ها برای مشاغل دارد.
در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک درگاه تجارت الکترونیکی یا همان فروشگاه اینترنتی هستید؟ برخی از دستورالعمل های اساسی وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک پورتال تجارت الکترونیکی به خاطر بسپارید. بیا یک نگاهی به آنها بیندازیم.
بستر تجارت الکترونیکی خود را توصیف کنید
قبل از شروع به توسعه و طراحی پورتال تجارت الکترونیک خود، در مورد آنچه دقیقاً می خواهید در سیستم عامل تجارت الکترونیکی خود بفروشید اطلاعات مفصلی کسب کنید.
به موضوع وب سایت و اینکه چه کسانی مخاطبان شما خواهند بود، فکر کنید. دست یابی به ایده روشنی از همه این عوامل، به شما کمک می کند نوع چیدمان وب سایت و طراحی آن را تعیین کنید.
امروزه فروشگاه های آنلاین متنوعی وجود دارد، تفاوت سایت شما با بقیه چیست؟ تمرکز خود را بر USP (پیشنهاد فروش منحصر به فرد) پلت فرم تجارت الکترونیکی خود بگذارید و اطمینان حاصل کنید که ایده شما به یک طرح، تصویر و توضیحات خوب در سایت منجر می شود.
قبل از شروع به توسعه پورتال تجارت الکترونیکی خود، به سایت های دیگر نگاهی بیندازید و مواردی را که دوست دارید و چیزهایی را که دوست ندارید مشاهده کنید.
ساده نگه دارید
پورتالی با خطوط تمیز ، ناوبری آسان و رابط کاربرپسند به جمع آوری بازدیدکنندگان بیشتر کمک می کند. مسیرهای پیچیده ناوبری مشتریان بالقوه شما را از این کار دور می کند.
پورتال شما باید ساده در استفاده، حرفه ای و دارای ارزش های شرکت شما باشد. علاوه بر این، نباید مشتری را از هدف اصلی یعنی خرید منحرف کند.
بر ویژگی ها و عملکردها تمرکز کنید
هدف اصلی درگاه تجارت الکترونیکی شما فروش محصولات خود به مشتریان است. توضیحات واضح و گویای محصول با تصاویر، باید خواننده را وسوسه کند تا بلافاصله محصول را خریداری کند.
این تنها در صورتی اتفاق می افتد که ویژگی ها و عملکرد سایت شما برجسته باشد. طراحی فروشگاه تجارت الکترونیکی شما باید شامل فرم سفارش، درگاه پرداخت، جزئیات حمل و نقل، جزئیات تماس و غیره باشد.
همچنین ، می توانید لینک های شبکه های اجتماعی را ادغام کنید تا مشتری را به مشارکت بیشتر تشویق کنید. همچنین می توانید برای جلب توجه بیشتر بازدیدکنندگان، چند فیلم جالب، صوتی یا نمایش اسلایدی جالب درباره شرکت، محصول یا هرگونه اطلاعات مرتبط بارگذاری کنید.
مطالب پادشاه است
محتوا عامل بسیار مهم دیگری است که باید به آن توجه کنید. محتوای خوب نوشته شده نه تنها احساس خوبی ایجاد می کند بلکه مشتری احتمالی را نیز به خود جلب می کند و به ایجاد وفاداری، اعتماد و اعتبار مشتری کمک می کند.
به طور خلاصه، نکات فوق چند نکته مهم هستند که باید هنگام ایجاد پورتال تجارت الکترونیکی خود در خاطر داشته باشید.
ترجمه و بازنویسی اختصاصی از لرن نیکو / منبع
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.