0
0

نکاتی درباره کلمات کلیدی برای بهترین رتبه بندی در گوگل

708 بازدید
Keyword Tips For Your Best Google Rankings

رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی مهم است و یک فرایند قابل تکرار است که در مورد بهبود سئو می آید. فرض کنید بازاریابی محتوا، رتبه بندی کلمات کلیدی و سئو را جدی می گیرید.

در این صورت، می توانید به راحتی خود را در بالای SERP ها فهرست کنید. رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص آسان نیست، به خصوص اگر این کار را برای یک وب سایت جدید انجام می دهید.

در پست امروز ما چند مرحله را توضیح می دهیم که با استفاده از آنها می توانید برای کلمات کلیدی در هر موتور جستجویی که می خواهید رتبه بندی کنید.

 

زمینه سازی کنید!

هنگامی که مشتاقانه منتظر رتبه بندی کلمات کلیدی در Google برای وب سایت خود هستید، باید مطمئن شوید که طیف خاص و دسته خاصی را انتخاب می کنید که بتوانید به راحتی برای آن بنویسید. شما باید همراه با کلمات کلیدی که قصد استفاده از آنها را دارید، بر کیفیت محتوا نیز تمرکز کنید.

شما باید با روشهای مختلف جستجوگرها آشنا باشید تا به راحتی محتوای خود و وب سایت خود را بهینه کنید. می توانید دستورالعمل های صادر شده توسط مدیر وب سایت Google برای این منظور را بخوانید.

 

تحقیق اولیه کلید واژه خود را انجام دهید!

وقتی در حال نوشتن محتوا هستید، باید روی یافتن کلمات کلیدی اصلی مرتبط با جایگاه خود تمرکز کنید. باید بدانید که کلمات کلیدی عباراتی هستند که توسط ترافیک هنگام جستجوی یک جستجوی خاص به عنوان ورودی استفاده می شوند.

کلمات کلیدی با توجه به تراکم جستجو در موتورهای جستجو لیست شده اند و پیشنهاد می شود که فقط از کلمات کلیدی ای که در بالای لیست ها هستند استفاده کنید. امروزه می توانید به راحتی از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی برای تحقیق استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم فقط کلمات کلیدی ای را انتخاب کنید که به طرحی که در آن کار می کنید مرتبط باشد.

 

رقابت خود را بررسی کنید!

اکنون، این قسمت مهم دیگری از روند رتبه بندی است. هنگامی که برخی از کلمات کلیدی مربوط به محتوای خود را در فهرست کوتاه قرار دادید، باید جستجوی آنها را در Google و سایر موتورهای جستجو شروع کنید و دریابید که چه نوع نتیجه ای به دست می آید.

با این روش می توانید بفهمید که کدام وب سایت ها و صفحات برای این کلمات کلیدی رتبه بندی کرده اند و نوع رقابت شما در این لیگ است. شما باید به ویژه به دامنه، عناوین، نوع محتوا، نوع تجارت و اقتدار وب سایت رقیب توجه کنید.

 

قصد را در نظر بگیرید!

در حالی که کلمات کلیدی را جستجو می کنید و از آنها در محتوای خود استفاده می کنید، باید بر روی هدف کاربر تمرکز کنید. می توانید قصد کاربر را حدس بزنید و با استفاده از سوال جستجوی خود متوجه شوید که او به دنبال چه چیزی است. به عنوان مثال، کلمه کلیدی “سرقت ادبی رایگان” نشان می دهد که کاربران به دنبال اطلاعاتی در مورد بررسی ابزار رایگان سرقت ادبی هستند. شما باید با در نظر گرفتن هدف، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی که در لیست کوتاه قرار دارند، در محتوا پر شده اند.

 

مفهوم مطلب را تصور کنید!

مورد بعدی در تولید محتوا است که در آن شما باید از کلمات استفاده کنید و آنها را در موتور جستجو رتبه بندی کنید. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید محتوا را برای یک کلمه کلیدی خاص در موتور جستجو رتبه بندی کنید. برخی از آنها شامل نوشتن مقاله، پست وبلاگ، صفحه محصول، فهرست پیوندها، اینفوگرافیک، فیلم و راهنمای کامل هستند. شما باید منابع مناسبی برای تحقیق را انتخاب کنید که بعداً می توانید مطالب تازه و دوستانه ای در مورد آنها بنویسید.

 

اجرا کردن!

در اینجا باید بدانید که نوشتن محتوا و پر کردن کلمات کلیدی در آن کار ساده ای نیست و به تمرین زیادی نیاز دارد. اگر در محتوای خود کلمات کلیدی را بیش از حد اضافه کنید، مصنوعی به نظر می رسد و به نظر می رسد هرزنامه است. اگر در محتوای خود از کلمات کلیدی کمتری استفاده کنید، باعث کاهش دید موتور جستجو می شود.

شما نمی توانید سایت را در برابر کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی اصلی را انتخاب کرده و حداقل در یک صدها کلمه همراه با کلمات کلیدی پشتیبانی ثانویه از آنها استفاده کنید.

 

کلمات کلیدی را بهینه کنید!

در سئو کلمات کلیدی بسیار مهم هستند و در این شکی نیست. با استفاده از کلمات کلیدی، ترافیک واقعی دریافت خواهید کرد و در هدف قرار دادن مخاطبان خاص کمک زیادی خواهید کرد. اکنون برای بهینه سازی کلمات کلیدی، باید بر جایگذاری آنها تمرکز کنید.

شما باید کلمات کلیدی را در جملات مقدماتی، در عناوین، توضیحات متا، عنوان های فرعی و زیرنویس های تصویر اضافه کنید. این به رتبه بندی و شناخت بهتر توسط موتور جستجو کمک می کند!

 

از ابزار جستجوگر رتبه کلمات کلیدی استفاده کنید (نکته حرفه ای)

با استفاده از Keyword Rank Checker که توسط SearchEngineReports ساخته شده است، می توانید به راحتی از موقعیت دقیق وب سایت برای کلمات کلیدی مختلف استفاده شده در آن مطلع شوید. شما باید آدرس دامنه، موتور جستجو، دستگاهی را که می خواهید رتبه بندی کلمات کلیدی با آن انجام دهید، کلمات کلیدی مورد استفاده شما و دامنه رقابت خود را در جستجوگر رتبه کلمات کلیدی پیدا کنید، اضافه کنید. ابزار جستجوگر رتبه کلمات کلیدی بلافاصله جزئیات ورودی شما را تجزیه و تحلیل می کند. بر اساس داده های شما، اطلاعات دقیق موقعیت سایت شما در موتور جستجو را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از ابزار جستجوگر رتبه کلمات کلیدی، همچنین می توانید تعیین کنید که آیا یک کلمه کلیدی نیاز به حذف، تغییر یا بهینه سازی دارد!

 

بازنویسی و ترجمه اختصاصی از لرن نیکو / منبع

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://learnniko.ir/?p=1339
سایت متریال فارسی | ابزارهای رایگان متریال برای طراحان و برنامه نویسان
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
برچسب ها:
مدیر سایت
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد نکاتی درباره کلمات کلیدی برای بهترین رتبه بندی در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.